1/9/10

Decíamos ayer...


Avui estic de reentré,

No, no he estat a presó com Fray Luís de León abans d'aquell famós "Decíamos ayer...". Però mentalment es pot dir que no he estat disponible per reprendre el blog.

Reflexions sempre en tenim, però hi ha èpoques que o no tenim temps de posar-les per escrit o millor no plasmar-les, no fos cas que prenguéssim mal tots.

Ara, amb la vida un pèl més encarrilada i amb més (massa) idees al cap, estic a punt per tornar a escriure reflexions (ni bones ni dolentes, simplement meves) i tapar-les dins una ampolla, a veure si algú a l'altre costat de l'oceà la rep.

Després d'aquesta cursilada, millor simplement us dic: "Ben retrobats els que seguiu allà".

Una (modesta) recomanació: Avui és complicat, ja que tinc moltes recomanacions pendents, però he perdut el poc crèdit que tenia (si algun dia el vaig tenir) després d'estar anys sense publicar res. Per si algú encara vol fer el seu propi salt de fe, aquí la teniu: Dexter. Així de clar, no calen explicacions, és LA serie actual, per davant de tota la resta. Directa, profunda, ben rodada i amb mala llet. No es pot demanar més.