2/3/11

Han perdut el cap


Avui estic ofès,

Intentaré ser breu perquè crec que tots estareu d'acord amb mi. Actualment molts mitjans espanyolistes han perdut el nord i diuen bestieses. Així de senzill. I ja n'hi ha prou, tu.

Podria dir que estic emprenyat, irritat, cansat, però el pitjor és que ja he passat tots aquests estats per passar a trobar-me en una situació pitjor. I és que estic ofès no només pel què diuen, que evidentment és sense fonaments, per tant ens hauria de relliscar, estic ofès com a ésser humà de pensar que algú que es dedica a tertuliejar pot dir tonteries tan grans i, n'estic segur, saber que són barbaritats.

Segurament hauríem de deixar de mirar a Madrid, però és inevitable. En primer lloc perquè quan parlen de tu tendeixes a posar l'orella, per molt que no sàpiguen ni qui ets. I en segon lloc, i per això el comentari avui, perquè a l'APM? de TV3 ens en posen talls constantment.

No sé si potser seria millor tancar els ulls i no veure-ho.

Jo, us ho dic en confiança, primer m'ho prenia a broma, però la situació actual, les afirmacions tan a nivell polític com cultural o, fins i tot, esportiu, em duen a pensar que ara són ells els que s'ho prenen a broma i nosaltres els que notem aquella inflor tan característica a la zona pèlvica que provoca, irremeiablement, un esclat. Pot ser que ens rebenti la part inflada, esperem que no, en pro de la nostra descendència, o, el més probable, que rebentem nosaltres i decidim fer un pas per distanciar-nos d'aquesta gent que no saben el què diuen.

Jo accepto qualsevol crítica i qualsevol postura política. Fins i tot les antidemocràtiques (mentre siguin simplement postures de pensament, no d'acció, clar). Però el què no puc acceptar és que es falti a la veritat. Hi ha massa gent que ASeja a les teles de Madrid. I no són tan pocs com volem pensar.

Una (modesta) recomanació: Claríssima avui la recomanació. I estava pendent des de fa molt temps: APM? Mai amb tan poc material s'havia fet tan bé. Guió, sarcasme, humor... "No hase falta que dise nada más"